[linux] Re: mythtv & digitenne?

Zo Nov 5 14:52:45 CET 2006

On Sun, 5 Nov 2006, Udo van den Heuvel wrote:

> [...]
> [...]
>
> Hmmm. Er in graven en snappen hoe de tabellen in elkaar zitten is 1.
> Maar als ik er een vers kanaal bij wil zou dat toch ook automagisch
> moeten kunnen?
> Een mythfulldatabase --manual doet dat blijkbaar niet.

Dat is ook niet de taak van mythfilldatabase. Het voegt alleen EPG
informatie toe aan je MythTV database.

Met MythTV is wijzigen niet echt gelukt. Vandaar dat ik heb uitgewerkt hoe
je handmatig een kanaal toevoegd.

Aangezien je blijkbaar niets hebt zou ik eerst alles eens weggooien en je
kaart opnieuw invoeren. Vergeet wat xine meent te weten. MythTV regelt
alles zelf.

Hugo.

--
	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
	    This message is using 100% recycled electrons.