[linux] Re: doc to pdf

Di Nov 7 16:49:21 CET 2006

On Tue, Nov 07, 2006 at 02:47:31PM +0100, Hans Paijmans wrote:

> Om mezelf te antwoorden - en voor wie er ook iets aan heeft: op
>
> http://www.xml.com/pub/a/2006/01/11/from-microsoft-to-openoffice.html
>
> staat een beschrijving van een aantal conversiemacros voor OO en
> hoe je ze vanaf de commandline moet aanroepen zonder de GUI van
> OO te openen.

Waarvoor dank. (we gebruiken hier een MS Office met wat Visual Basic
macros om Word documentatie in PDF om te zetten om er daarna op een
Solaris door ISO files van te bouwen)

Daniel von Asmuth

P.S. In de Duitstalige editie van c't nummer 6 van dit jaar staat
een PDF converter die gebruik maakt van een GUI.

--
       <  Smoking shortens the Life expectancy of your Cigarettes  >