[linux] Re: ontwikkelen van databases [beetje OT?]

Zo Nov 19 16:50:30 CET 2006

On Sat, 18 Nov 2006, Mertens Bram wrote:
> On 2006-11-18, Hugo van der Kooij wrote:
> [...]
> [...]
>
> Hoe vaak verlies je dan zo een (potentiële) klant?  (En zijn
> problemen.)

Bijna nooit. En een deel zien we een jaar (of twee) later wel weer. Maar
in netwerk land is het relatief eenvoudig aan te tonen dat een klant
prutst.

Hugo.

--
	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
	    This message is using 100% recycled electrons.