[linux] Re: ontwikkelen van databases [beetje OT?]

Emiliano Heyns emiliano op iris-advies.nl
Za Nov 18 23:36:18 CET 2006

On Sat, Nov 18, 2006 at 04:00:31PM +0100, Mertens Bram wrote:

> De enige reactie op comp.databases.theory is niet bepaald constructief
> te noemen, samengevat komt het neer op 'SQL is rommel, dus het is niet
> de moeite waard om te proberen het structureel aan te pakken'.

Dat klinkt inderdaad als c.d.t :)

> Vreemd.

Het is gewoon een lastig probleem waar nog maar weinig onderzoek naar
is gedaan. Ik werk recent met een paar mensen die min of meer een
levenswerk hebben gemaakt van info modellering en database ontwerp
(zit tegenwoordig in het onderwijs), en toen ik het ze vroeg zeiden
ze "lastig probleem, nog geen oplossing".

--
Emiliano