[linux] Re: CUPS met Windows client en printer status

Gerard g.boor op inter.nl.net
Di Nov 28 16:49:25 CET 2006

> graag inkt
>
> Interoperability op dergelijk vlak is over het algemeen erg
> shoddy en de algemene tendens is dat men (de linux-community)
> dat graag zo wil houden.

Op zich snap ik niet waarom juist de Linux community interoperability
wil tegenhouden, maar dan nog moet het toch op een of andere manier
mogelijk zijn dat CUPS of LPRng de rauwe USB output doorstuurt naar
een andere machine? Als ze gewoon raw verkeer zouden relayen in 2
richtingen moet alles werken, lijkt me.

Bovendien is het niet zo dat het helemaal niet werkt, die status
inquiry komt wel in de spool te staan...