[linux] Re: CUPS met Windows client en printer status

Di Nov 28 16:54:00 CET 2006

On Tue, Nov 28, 2006 at 04:49:25PM +0100, Gerard wrote:
> Op zich snap ik niet waarom juist de Linux community interoperability
> wil tegenhouden, maar dan nog moet het toch op een of andere manier
> mogelijk zijn dat CUPS of LPRng de rauwe USB output doorstuurt naar
> een andere machine? Als ze gewoon raw verkeer zouden relayen in 2
> richtingen moet alles werken, lijkt me.

met vmware wil dat meestal wel werken maar dan ben je het device onder
linux wel kwijt.

> Bovendien is het niet zo dat het helemaal niet werkt, die status
> inquiry komt wel in de spool te staan...

Ja, maar de status van de cartriges is natuurlijk vreeeeeeeeeeeeeeselijk
geheim.

Over de linux community die interoperability niet ziet zitten hoef je
alleen de laatste weken maar te kijken. We hebben het nog niet over de
FSF...

--
http://www.linux-it.nl