[linux] Re: eminent router

Alfred Tuinman jadoo op xs4all.nl
Vr Sep 1 01:48:36 CEST 2006

On Thu, 2006-08-31 at 19:30 +0200, Roeland Th. Jansen wrote:

> Alfred zal het resultaat wel vandaag of morgen hier neerzetten als hij
> zijn subscribed address gebruikt vd list althans.

Ja het ging goed. www.jadoo.nl is nu zichtbaar. Ik heb nog zitten
wroeten met een ander probleemje nl in http.conf heb ik dit:

User apache
Group apache

DocumentRoot "/var/www/html"

<Directory /home/alfred/www/xs4all/>
    Options +FollowSymLinks
    AllowOverride All
</Directory>

Nu wilde ik de symlink maken van /var/www/html
naar /home/xyz/www/xs4all/ maar dat pikt die niet, dwz dat krijg ik een
permissie foutmelding.

Hoe kan ik dat het beste aanpakken want het idee was dat de files in
mijn home directory staan? Dat voorkomt dan dat ik niet steeds su moet
doen en ze worden zo automatisch als onderdeel van /home ge-backed up.

Groet,
Alfred