[linux] Re: mozilla, mailfiles en -folders

Vr Sep 8 20:37:58 CEST 2006

On Fri, 8 Sep 2006, Hans Paijmans wrote:

> Ik wil in de 'Local Folders' van mijn mozilla-directory een
> subdirectory maken met de naam Archief, en daarin oude mail
> plaatsen. Deze oude mail is georganiseerd in een file per
> maand en beantwoordt aan het mozilla format.
>
> Maar nu blijkt dat Mozilla deze files niet als mailfolders
> wil herkennen en openen...
>
> Wat nu?

Paniek?

Het is verdienstig als ook bekend is hoe deze berichten in deze files zijn
gestopt. Is dat een standaard mbox file?

En hoe herkent mozilla het als folder normaal gesproken?

Ik heb e.e.a. in een IMAP server gehesen. Dan kan ik met willekeurige
welke imap client in mijn mail frotten. Dat is nog een overweging voor je
archief.

Hugo.