[linux] Re: hardware advies gevraagd

Hans van der Made nllgg op ukemi.com
Wo Sep 13 09:32:33 CEST 2006

> En volgens welke open standaard is dit bestand in elkaar gezet? Kortom,
> hoe zinnig is een bestand in een besloten formaat op een lijst waar dit
> formaat op z'n minst als ongebruikelijk mag worden aangemerkt?

Ik onderschrijf de voorkeur voor open formaten, maar aangezien het bestand
met onder meer OpenOffice voor Linux-gebruikers is in te zien en
de inhoud me relevant leek voor het topic, leek het me in dit geval
wenselijk de link te posten. De presentatie is nu eenmaal in powerpoint-
formaat en conversie naar een ander formaat was op dat moment niet
mogelijk. Is dit zo bezwaarlijk dat de leden van deze lijst liever
verschoond blijven van dit soort links?

Groet,

Hans