[linux] Re: Notebook

Ma Sep 18 09:39:55 CEST 2006

On Sun, Sep 17, 2006 at 11:09:45PM +0200, Eva & Morten Borchorst wrote:
> [...]

Windows help to let the sun shine in sometimes...

> Nee Ik schat dat ik, of mevrouw, misschien soms toch windows nodig kan
> hebben.

Je bedoelt dat je nog geen Windows had en toen maar dat Vista hebt
gekocht, waar zoveel over gepraat wordt en dat je er een laptop bij kreeg
kwam toevallig ook goed uit?

> En of een bepaalde laptop dan ook echt goed draait met Linux, blijkt een
> beetje een grokje.

Je moet Tux wel een beetje grokken, maar het draait tegenwoordig op de
meeste hardware al kan het 'power management' deficient zijn.

Suc6,

Daniel

--
      _----_