[linux] Re: Wanneer printer onbegrepen "not ready" klaagt

Ma Sep 18 21:17:32 CEST 2006

Joris wrote:
> [...]
 Iemand een suggestie?

> Met cups heb ik iets dergelijks gehad (ik neem aan dat het lpq van cups
> is).  Je kunt op localhost:631 de printer starten (of met een commando
> wat ik niet uit m'n hoofd ken), dit is mogelijkerwijs nog niet gebeurd.
>
> Ik neem aan dat de lp module geladen is en de device bestaat?

Dank je voor de hints (met name de http://localhost:631), waarmee ik heb
gezien dat ik me vooral op cups moest richten. Dit toonde dat ik niet de
goede driver had, en nu gaat het prima,
Dank!
--
Julien Michielsen