[linux] Recoveren Windows SD-Card

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Vr Sep 22 08:02:17 CEST 2006

Ik heb een SD-Card die onder Windows is gebruikt. In de directory 'My
Documents' staan een aantal documenten die ik nodig heb. Onder Linux
kreeg ik daar meldingen op, dus ik ging er vanuit dat Linux misschien
een probleem met de spatie had. Echter ik heb het net ook onder
Windows geprobeerd en ik krijg daar:
    G:\My Documents is niet toegankelijk.
    Bestand of map is beschadigd en onleesbaar.

Zijn er onder Linux goede tools waarmee ik de bestanden zou kunnen
recoveren, of is dat een verloren zaak?