[linux] Re: Recoveren Windows SD-Card

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Vr Sep 22 09:31:27 CEST 2006

> Je wilt een soort van chkdsk voor Linux?
> Dus een fsck.vfat?
> Of is die iets te detructief? (je wilt de resten in lost+found neem ik
> aan)
>
> Of is het alleen het filesysteem en is de kaart OK?

De kaart an sich is okay. De meeste bestanden en folders zijn (ook
vanuit Linux) gewoon benaderbaar. Er zijn twee mappen die dit probleem
hebben en helaas is 'My Documents' er een van. En indien (op een reƫle
manier) mogelijk zou ik de bestanden die daar in zitten willen
recoveren.