[linux] Re: Iemand in staat geweest foto's te bestellen bij tpgpost

Casper Gielen casper op dse.nl
Ma Sep 25 18:13:06 CEST 2006

> Had een foto-bestelling bij tpgpost willen plaatsen. maar mijn browser
> werd niet herkend omdat het geen explorer was. Dat zal ook nog wel
> even
> zo blijven, en dat zou dan betekenen dat ik daar geen foto's kan
> bestellen. Ik denk dat je firefox kunt laten zeggen dat hij een
> explorer
> is, maar die eigenschap heb ik niet kunnen vinden. Iemand anders die
> er
> wel in geslaagd is? En, hoe heb je dat gedaan?
Ik heb de oorspronkelijke post gemist dus ik reply hier maar even, sorry voor
het breken van de thread.

-tik in de firefox adresbalk in: about:config
-voeg het veld "general.useragent.override" toe van het type "string".
-vul het veld met de useragent die je wilt, bv. :

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 5.0)

(Laat je niet verwarren door de naam Mozilla, Internet Explorer noemt zichzelf
Mozilla/4.0 compatible).
--
	Casper Gielen
casper op gielen.name, CAPSLOCK2000 op zvdk.nl
> Wait a minute! Did you just compare Windows Vista with Ferrari?
It's expensive to own, expensive to fix, and makes you curse like an italian.
						-- eclectro on Slashdot