[linux] Goed LCD-scherm

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Apr 2 10:47:20 CEST 2007

Ik werk al jaren naar tevredenheid met een hoge resolutie 19-inch
scherm. Helaas heeft deze vanochtend vroeg de geest gegeven. Met veel
gemier heb ik nu een oude monitor aan de praat gekregen, maar wel met
een -voor mij- erg lage resolutie. Ik ben voornamelijk met e-mail,
ontwikkeling en het web bezig. Eigenlijk nooit met spelletjes. Dus een
hoge resolutie vind ik wel van belang, maar een 'snel' scherm is minder
van belang. Een gewoon scherm neemt eigenlijk nogal veel ruimte in, dus
ik zit er over te denken een LCD-scherm te kopen. Iemand een goede
aanrader? Zoals gezegd: een hoge resolutie is wel van belang, snelle
pixels iets minder.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>