[linux] Re: het toppunt... (Energie:Direct)

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Vr Apr 6 15:10:52 CEST 2007

Paul Slootman wrote:

> Het zou mij niets verbazen als je bij die club ook verplicht bent to
> automatische incasso (zoals bij zoveel bedrijven tegenwoordig).

ja, dat klopt.
Nou heb ik daar wat minder moeite mee - het is logisch dat dat kosten
spaart en ze zijn inderdaad veel goedkoper dan de concurrenten.

Dat geldt natuurlijk ook voor het niet verzenden van papieren
facturen. Heb ik ook geen bezwaar tegen als die op het internet
beschikbaar worden gesteld.

Mijn enige bezwaar is dat die digitale facturen vervolgens, zonder dat
dat ergens goed voor is, beschikbaar worden gesteld in alleen met MS
leesbare vorm. Dat spaart (voor EnergieDirect) geen kosten - tenzij ze
door MS gesubsidieerd worden om het zo te doen.

--
Wybo

Al lid van de Nederlandstalige TeX Gebruikersgroep?
Meld je aan op: http://www.ntg.nl/lidmaatschap.html