[linux] Re: het toppunt... (Energie:Direct)

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Vr Apr 6 15:34:45 CEST 2007

Wybo Dekker wrote:
> Mijn enige bezwaar is dat die digitale facturen vervolgens, zonder dat
> dat ergens goed voor is, beschikbaar worden gesteld in alleen met MS
> leesbare vorm. Dat spaart (voor EnergieDirect) geen kosten - tenzij ze
> door MS gesubsidieerd worden om het zo te doen.

Of dat MS-formaten toch goedkoper zijn vanwege de alom verkrijgbare
ontwikkelaars en website bouwers m.b.v. MS-technologie?
Specifieke niet-MS ontwikkelaars en dito website bouwers zijn dunner
gezaaid en dus duurder?