[linux] Re: het toppunt... (Energie:Direct)

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Apr 6 16:07:34 CEST 2007

Wybo Dekker wrote:

> misschien, maar er is vervolgens geen enkele reden om de factuur niet
> in PDF, PostScript, ASCII of HTML-vorm te presenteren.

Hier ligt het probleem. Handige neefjes die goedkoop een leuk ogende
website  in elkaar kunnen prutsen zijn er genoeg. Maar die neefjes weten
zelden wat PDF, Postscript of ASCII inhouden. Omgekeerd zijn mensen die
dat /wel/ weten, of die enig inzicht in standaarden hebben, wat duurder.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693