[linux] Re: het toppunt... (Energie:Direct)

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Vr Apr 6 16:00:08 CEST 2007

Udo van den Heuvel wrote:

> Of dat MS-formaten toch goedkoper zijn vanwege de alom verkrijgbare
> ontwikkelaars en website bouwers m.b.v. MS-technologie?
> Specifieke niet-MS ontwikkelaars en dito website bouwers zijn dunner
> gezaaid en dus duurder?

misschien, maar er is vervolgens geen enkele reden om de factuur niet
in PDF, PostScript, ASCII of HTML-vorm te presenteren.

--
Wybo

Al lid van de Nederlandstalige TeX Gebruikersgroep?
Meld je aan op: http://www.ntg.nl/lidmaatschap.html