[linux] Re: kde setup

Ma Apr 9 13:25:06 CEST 2007

On Mon, Apr 09, 2007 at 11:59:08AM +0200, Jan Gnodde wrote:

> Ik gebruik kmail al jaren. Heb er nooit problemen mee gehad.

Moet je mijn vrouw maar uitleggen. Al jaren zitten er van die leuke bugs
in dat je in een klap een mail krijgt die nieuw is, aanklikken en -
hoppa leeg. En dat is nog niet zo erg, hij is nog eens fysiek weg ook.
(Als je googled dan vind je die ellende ook terug)

Daarnaast "ik heb er geen problemen mee" sluit niet uit dat er niemand
anders is die er wel problemen mee heeft.

kmail ? Alleen als je mail je niks interesseert, gebruiken.

--
http://www.linux-it.nl