[linux] Re: kde setup

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Vr Apr 13 04:01:38 CEST 2007

Op maandag 9 april 2007 13:25, schreef Roeland Th. Jansen:

> Moet je mijn vrouw maar uitleggen. Al jaren zitten er van die leuke
> bugs in dat je in een klap een mail krijgt die nieuw is, aanklikken
> en - hoppa leeg. En dat is nog niet zo erg, hij is nog eens fysiek
> weg ook.
Ken ik ook. Dat gebeurt als je naast Kmail nog een andere mailer
gebruikt, als Mail of mutt. (misschien alleen als Kmail gestart is??)

Dan raak je hele directories kwijt, waarvan je met wat prutsen het
meeste nog wel kunt redden.

Sinds ik geen andere mailers meer aanraak, en dat is al een paar jaar,
heb ik dat probleem nooit probleem meer gehad.

Ik blijf dus bij Kmail, al moet ik toegeven dat het een naar en
hardnekkig foutje is, mail moet betrouwbaar zijn en dat is Kmail pas
als je met dit probleem rekening houdt!

hansr

Da's dus overdreven