[linux] Re: kde setup

Vr Apr 13 10:14:37 CEST 2007

On Fri, Apr 13, 2007 at 04:01:38AM +0200, Hans Rood wrote:
> Ken ik ook. Dat gebeurt als je naast Kmail nog een andere mailer
> gebruikt, als Mail of mutt. (misschien alleen als Kmail gestart is??)

Single mailer. Mijn vrouw gebruikte alleen kmail.

> Dan raak je hele directories kwijt, waarvan je met wat prutsen het
> meeste nog wel kunt redden.

Je kunt met wat scripts, indexen slopen enzo de boel nog wel redden.

> Ik blijf dus bij Kmail, al moet ik toegeven dat het een naar en
> hardnekkig foutje is, mail moet betrouwbaar zijn en dat is Kmail pas
> als je met dit probleem rekening houdt!
> Da's dus overdreven

Ik ben het daar niet mee eens. Het gebeurde met kmail los en *stel* dat
het inderdaad meerdere-mailers-probleem is, dan moet die bug gewoon
gefixed worden.

Geen kmail meer hierzo.

--
http://www.linux-it.nl