[linux] Re: Emacs perikelen

Ma Apr 16 20:40:11 CEST 2007

On Mon, 16 Apr 2007, Cecil Westerhof wrote:
> Als ik in Emacs in een text document karakters opneem als ë en ? dan
> gaat Emacs over zijn nek. Een ë worden meerdere spaties en na een ?
> houdt emacs op met printen. Hoe kan ik er voor zorgen dat Emacs deze (en
> andere) karakters wel goed print?

Ehhh. Waarom emacs? Zo te horen ben je vers mee begonnen. Waarom dan niet
een editor gebruiken waar je al vertrouwd mee bent?

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)