[linux] Re: Emacs perikelen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Apr 16 22:26:21 CEST 2007

Op ma, 16-04-2007 te 20:40 +0200, schreef Hugo van der Kooij:

> Ehhh. Waarom emacs? Zo te horen ben je vers mee begonnen. Waarom dan niet
> een editor gebruiken waar je al vertrouwd mee bent?

Ik ga met docbook aan het stoeien en Emacs heeft o.a. een XML-mode. Met
vi is ook wel het een en ander mogelijk, maar het lijkt er op dat er met
Emacs toch wat meer kan. Zo is o.a. de fold optie niet onaardig.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>