[linux] Re: If updated today - test

Wo Apr 18 23:22:21 CEST 2007

On Wed, 18 Apr 2007, Peter Vollebregt wrote:

> Op basis van je find-commando en iets wat k op het internet vond heb ik
> nu de volgende tweeregelige elegante oplossing. Alleen moet ik nu een
> dag wachten om te kijken of het echt werkt. Ik weet althans niet hoe ik
> de 'touch' tijd van een file een dag terug moet zetten. Het werkt wel
> met een andere oude file overigens. Het moet op deze manier omdat
> mythbackend nodig is om de andere uit te voeren, en ik wil daar maar een
> versie van hebben draaien.
>
> # dit checkt of een programma op is, en geeft een pid als dat zo is,
> # anders wordt het programma erachter uitgevoerd.
> [...]

Ehh. ik heb geen idee welke xmltv versie je draait. Maar ik gebruik al
tijden een variant van PDB en die cached netjes alles.

Dus gewoon dagelijk mythfilldatabase draaien vanuit een cron job en klaar
is Hugo.

2x daags was het vroeger maar dat is wat overdone. Ik mis een enkele dag
updates maar dat komt de dag er na weer goed.

Het probleem is meer dat de feitelijke programmering en de gepubliceerde
programmering zo af en toe helemaal nergens op elkaar lijken. Maar dat
geldt ook voor de EPG informatie die ik van de digitale kabel vis.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)