[linux] "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Apr 30 14:26:23 CEST 2007

Heren,

mijn vrouw maakt zure opmerkingen over het feit dat ik al twee
dagen probeer de sitecom wl-113 onder Linux aan de praat te krijgen.
Een andere dongel, die op mijn laptop loopt, kon ook alleen
maar met veel gepriegel aan het werk worden gezet.

En dan zegt ze: "zeik niet, loop naar de winkel en koop
een andere die wel werkt". En dan zeg ik: "je weet van
tevoren eigenlijk nooit wat voor een chip er precies in
zit, en wat voor onvoorziene problemen er dan toch nog
opduiken." En dan zegt zij "Linux...pfff!"

Wat is een usb wlan dongeltje dat ik gewoon om de hoek
kan kopen, inpluggen en verwachten dat het onmiddellijk
met Suse 10.2  gaat lopen...?

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693