[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

J.I. Asenjo natxete op xs4all.nl
Ma Apr 30 15:22:15 CEST 2007

On Mon, 30  Apr  2007,  02:26:23PM +0200?, Hans Paijmans said:

> Wat is een usb wlan dongeltje dat ik gewoon om de hoek
> kan kopen, inpluggen en verwachten dat het onmiddellijk
> met Suse 10.2  gaat lopen...?

heb je geprobeerd met de (live) cd van ubuntu 7.04 of het werkt?

volgens hun wiki moet het makkelijk zijn.

https://wiki.ubuntu.com/7.04Tour#head-1dec0464a1255dae3857e12bdf9f40b58362591d

zelf hef ik een (usb)usrobotics aan de praat gekregen met ndiswrapper (ben
niet thuis, dus ik kan je nu de juiste modelinfo geven). Het was niet 1
2 3 klaar, dat kan ik je wel vertellen.

--
Groeten,
J.I.Asenjo