[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Chantal 4linux op xs4all.nl
Ma Apr 30 23:39:58 CEST 2007

Hans Paijmans wrote:
> Heren,

Neem mij niet kwalijk, mag ik dit ook lezen en beantwoorden als lid vanh
het andere geslacht?

  > Wat is een usb wlan dongeltje dat ik gewoon om de hoek
> kan kopen, inpluggen en verwachten dat het onmiddellijk
> met Suse 10.2  gaat lopen...?

Ik heb een WL-167G van Asus gekocht, die schijnt een linux driver te
hebben. Ik heb hem nog niet geïnstalleerd omdat mijn nieuwe PC een
interne netwerkkaart heeft die niet ondersteund wordt en ik dus geen
internet (= geen updates) kan ophalen. Heb nog geen zin gehad om erin te
duiken. Dus nog even onder Windows...

Groet,

Chantal