[linux] Re: reden

Zo Aug 5 18:15:49 CEST 2007

On Sun, 5 Aug 2007, Gijs Hillenius wrote:

> Ja maa, ja maa... hier verliest de metafoor dus echt een wiel,
> hoor. Ik weet zeker dat een lekke band voor een Debian-auto wel een
> 'security' issue zou zijn.

Dat is missend functionaliteit. Erg vervelend maar zolang het niet te erg
is kom je er nog mee thuis. En anders kan de admin toch een bandje
wisselen?

Maar een ontwerpfout in je stuur kolom is wel een security issue. Hoeveel
mensen zullen ooit tegen zo'n issue aanlopen? En toch wordt alles op
voorhand vervangen omdat die ene keer gewoon niet kan hebben.

Maar mij krijg je niet snel in een debian auto.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)