[linux] Re: reden

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Zo Aug 5 16:59:44 CEST 2007

On  5 Aug 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> In dit geval niet want een lekke band is geen security issue. een stelk
> losse bouten weer wel. Zie je waar de schoen wringt? Klaarblijkelijk is
> het niet belangrijk genoeg.

Ja maa, ja maa... hier verliest de metafoor dus echt een wiel,
hoor. Ik weet zeker dat een lekke band voor een Debian-auto wel een
'security' issue zou zijn.

(knipperdeknip)

> als jij een update doet, is dat voor stable ?  Dan zijn de unstable-
> en testing-stappen aardig verkeerd gegaan.....

Het gaat hier om een laptop met daarop vooral Debian Testing, een
beetje Unstable en ook nog wat vage multimediameuk. Daarin valt met
updates wel eens iets zoals GDM en de X fonts om, maar da's bijna op
mijn eigen verzoek.

(knipperdeknip)

>  Levert veel werk op om bepaalde dingen te doen.

Dat is niet mijn ervaring.

(knipperdeknip)

Inderdaad, ieder zijn meug. Ik vind het *overigens* bijzonder tof dat
we zoveel meugen hebben.

--
BOFH excuse #171:

NOTICE: alloc: /dev/null: filesystem full