[linux] Re: over cursus website opzetten

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Di Aug 7 18:58:01 CEST 2007

Julien Michielsen schreef:
> Ben vanmorgen even bij Donner wezen kijken, en daar zag ik twee boeken
> staan die me zeer geschikt lijken om daaruit webkennis op te doen: 1:
> Elizabeth Castor, HTML, XHTML en CSS, snel op weg handboek,
> www.pearsoneducation.nl, e35,95
> en 2:   HTML, XHTML en CSS, het complete handboek vn Pfaffenberger,
> Schafer, While en Kanov, www.wiley.com/compbooks/pfaffenberger, e 49,95
> (prijzen bij Donner).

Buiten dat een cursus website opzetten niet zo erg veel met Linux of
open Source te maken heeft,
en de discussie misschien beter aan de zogenaamde stamtafel plaats kan
vinden,
wil ik best een "duit" in het zakje doen.
Er zijn op het web veel sites te vinden met goede uitleg over het
opzetten van een webSite.
Dat is goedkoper dan een boek, en sneller in te wisselen wanneer de stof
verouderd is of toch niet echt voldoet.
Bij xs4all bv
http://www.xs4all.nl/helpdesk/homepage/
Groet,