[linux] Re: ideetje: heeft iemand dit al een keer bedacht?

Do Aug 9 01:55:00 CEST 2007

On Wed, 8 Aug 2007, joop gerritse wrote:
> On Wednesday 08 August 2007 18:54:03 joop gerritse wrote:
> [...]
>
> Even voor de goede orde: ik kan (en wil) best zelf een script schrijven, maar
> juist omdat het idee me zo voor de hand lijkt te liggen, vroeg ik me af of er
> al niet zoiets klaarligt...

find /tree/chaos/ -type f -exec md5sum {} \; | \
sort | \
uniq --repeated --chec-chars=32

Moet je alleen nog beslissen wat je wil doen met het lijstje wat daar uit
kmt.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)