[linux] Re: ideetje: heeft iemand dit al een keer bedacht?

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Do Aug 9 08:18:35 CEST 2007

On Thursday 09 August 2007 01:55:00 Hugo van der Kooij wrote:

> find /tree/chaos/ -type f -exec md5sum {} \; | \
> sort | \
> uniq --repeated --chec-chars=32

Ja, daar dacht ik ook al meteen aan. Maar voor 200000 files (zo'n 400G aan
data) gaat dat wel even duren. Vandaar dat ik denk dat je beter eerst op
lengte kunt sorteren. Maar je hebt gelijk-- het is waarschijnlijk eenvoudiger
om zelf even wat te timmeren... ga ik in het weekend eens naar kijken.