[linux] Re: Probleem met apache en SSL

Vr Aug 10 21:39:47 CEST 2007

On Thu, 9 Aug 2007, Cecil Westerhof wrote:

> Voor zover ik heb begrepen zou dit in moeten houden dat alles okay is.
> Echter als ik naar https://www.smartmobilesolutions.nl ga, krijg ik de
> melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt. In access_log zie
> ik niets terug komen. Waar zou ik naar moeten kijken?

Ben ik wellicht heel lullig. Maar als je moeite hebt om SSL aan de praat
te krijgen en blijkbaar geen enkele ervaring hebt met hoe mobile devices
omgaan met internet.

Dan heb ik toch ernstig moeite met die domain naam.

Ik gun iedereen een goed belegde boterham. Maar hier lijkt
www.klooiwatmetmobiel.nl een betere domain naam ;-)

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)