[linux] Re: Probleem met apache en SSL

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Zo Aug 12 22:34:54 CEST 2007

Op vr, 10-08-2007 te 21:39 +0200, schreef Hugo van der Kooij:

> Ben ik wellicht heel lullig. Maar als je moeite hebt om SSL aan de praat
> te krijgen en blijkbaar geen enkele ervaring hebt met hoe mobile devices
> omgaan met internet.
>
> Dan heb ik toch ernstig moeite met die domain naam.

Tot nu toe had ik met SSL geen probleem. Bleek dat ik i.p.v. apache2ctl
rcapache2 moest gebruiken om apache te starten als ik ook gebruik wil
maken van ssl.
Dat mobile slaat op het mobiel kunnen werken. (Oftewel mobile office en
niet mobile phone.) Op dit moment nog niet op werken met gsm. Maar daar
GSM/PDA hoe langer hoe meer gaan kunnen, wil ik daar ook meer over
weten, opdat ik dat in de toekomst ook kan ondersteunen. (Ik splits
dingen al in data, functies en opmaak. Dus als het zover is, moet het te
doen zijn.)

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>