[linux] Re: Chmod en chown voor XP op fat32

Zo Aug 12 14:05:22 CEST 2007

Aldus schreef H. van Dijk op Sat, Aug 11, 2007 at 12:04:27PM +0200:
> Hallo Linuxers,
> Heb mijn dochter op haar nieuwe laptop een partitie met ander OS kado
> gedaan. XP staat (gek genoeg) op een fat32-part.

Dat is inderdaad gek. Als het echt XP moet zijn, dan zou ik ermee naar
de winkel gaan en het OS opnieuw op een NTFS partitie laten installeren.

> Kan ze nu echt daar ongestraft bestanden uit MijnDoc. veranderen,
> etc. ????

Dat ligt eraan hoe streng haar papa is:-)

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	This algorithm terminates in O(1) time - for large values of 1.