[linux] Re: en de middle-mouse-knop

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Vr Aug 17 18:02:26 CEST 2007

On Fri, 17 Aug 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

>ik ben knap onhandig met muizen maar mij is het per ongeluk indruken nog
>niet gelukt.

Mij is het regelmatig gelukt destijds met mijn eerste muis met
scroll wiel. Het kan natuurlijk mijn eigen onhandigheid geweest
zijn, maar ik vond destijds dat het wiel _erg_ gemakkelijk kon
worden ingedrukt in vergelijking met de kracht die nodig was om
het wiel te draaien.

>Meer beheersing of een andere muis -- is dat een optie?

Ik heb het toen opgelost door de muis te openen en de drukveer
onder het wiel een stuk op te rekken.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica Rijnhuizen, Nieuwegein