[linux] Re: en de middle-mouse-knop

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Za Aug 18 02:28:48 CEST 2007

Op vrijdag 17 augustus 2007 15:48, schreef Roeland Th. Jansen:

> Welja, da's gelijk wel erg prijzig dan..

> ik ben knap onhandig met muizen maar mij is het per ongeluk indruken
> nog niet gelukt.
Is dat zo? Bij eerste kennismaking met een scrollwiel drukt bijna
iedereen te hard. Als je dan ook de unix-copy niet kent gebeuren er
spookachtige dingen. Zeker als ook het touchpad roet in het eten gooit.

Die combinatie is voldoende om iemand voorgoed van Linux af te houden!
Gelukkig kwamen we er op tijd achter wát er aan de hand was.

> Meer beheersing of een andere muis -- is dat een optie?
Dat werd op het net een aantal malen gesuggereerd maar USB-muizen zonder
scroll schijnen moeilijk te krijgen te zijn.

groet

hansr