[linux] Re: Virtualisatie met KVM, een paar vragen. Een paar antwoorden

Di Aug 21 23:06:49 CEST 2007

On Tue, 21 Aug 2007, Alexander Volovics wrote:

> Een dual boot is onhandig en geklier.
> VMWare is ook onhandig ivm steeds weer aanpassen aan nieuwe kernel.

En je dacht dat met KVM niet te hebben?

> Bovendien heb ik ook nog geen idee of de video (nvidia kaart met
> de proprietaire nvidia driver) goed werkt onder de gevirtualiseerde
> WinXP (dat is voor haar ook belangrijk).

Dat gaat je onder geen enkele oplossing lukken. Geen enkele virtual
machine (Xen, kvm of vmware) gaat je die toegang geven.

Als je hardware afhankelijkheden hebt is virtualisatie geen optie.

Dus voor jouw wordt het 'geklier en onhandig' zo te horen.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 	(Thanks JFK, for this quote of George Bernard Shaw.)