[linux] Re: Virtualisatie met KVM, een paar vragen. Een paar antwoorden

Wo Aug 22 11:39:28 CEST 2007

On Wed, Aug 22, 2007 at 10:15:54AM +0200, Alexander Volovics wrote:
> Nee omdat ik aanneem dat als fedora een kernel update uitbrengt
> ook alle kvm ondersteunende modulen worden aangepast en geupdate
> zodat je een geruisloze aanpassing hebt na een 'yummetje'.
> (Maar ik heb het niet ervaren dus het kan altijd tegenvallen)

het doen van vmware-config.pl kost je nog geen minuut van je kostbare
tijd.

> Ben ik dan zo verschrikkelijk naief.
> Wat heb je aan virtualisatie als de host niet alle hardware op de
> een of andere manier aan de guest ter beschikking stelt?

Er wordt wel hardware ter beschikking gesteld maar dat is dus de
hardware wat je virtual machine ter beschikking stelt. Dus je scsi
controller is dan bv een LSI of een buslogic geval. Je network card is
bijvoorbeeld een of andere AMD.

--
http://www.linux-it.nl