[linux] Re: Virtualisatie met KVM, een paar vragen. Een paar antwoorden

Wo Aug 22 13:26:22 CEST 2007

On Wed, Aug 22, 2007 at 12:28:53PM +0200, Alexander Volovics wrote:
> Ja maar dan wordt een module gecompileerd en ik heb vaak genoeg
> meegemaakt dat zulke dingen misgaan als er sprake is van een nieuwe
> kernel, nieuwe libs, veranderde locaties en links, enz.

ik test vmware "zo af en toe", in zo'n beta-omgeving en ik heb nooit, ik
herhaal NOOIT meegemaakt dat 't niet werkte. Niet met de SUSE kernels,
niet met eigen baksels. YMMV (en doet dat ook klaarblijkelijk ;-))

Geen idee. Ik heb al wel http://kvm.qumranet.com/kvmwiki bookmarked.

--
http://www.linux-it.nl