[linux] Re: Virtualisatie met KVM, een paar vragen. Een paar

Alexander Volovics avolovics op gmail.com
Wo Aug 22 10:46:24 CEST 2007

On Wed, 22 Aug 2007 08:25:32 +0200
Hans Paijmans <j.j.paijmans op uvt.nl> wrote:

> Dat laatste begrijp ik niet. Als je je PC 'beroepsmatig' gebruikt
> ga je toch niet steeds maar nieuwe kernels installeren...?
> En in dat geval is Vmware onovertroffen.

De kwaliteiten van vmware even terzijde gelaten (+ closed source!):

Fedora bied per levensduur van een versie (6-8 maanden) vaak/soms
2-4 kernel updates aan waarbij zeker 2 om hardware/security/bugs
redenen. Dus vaak wel aanbevolen om te updaten.

Bovendien heb ik altijd geupdate zelfs toen ik heel intensief
'beroepsmatig' meerdere pcs gebruikte. Nooit problemen gehad.

Alexander