[linux] Re: Mogelijk verband tussen bios-flash en batterij-spanning?

Do Aug 23 14:31:12 CEST 2007

> On Thu, 23 Aug 2007, Julien Michielsen wrote:
..[]

> [...]

Robert Stockman:
> Als je moederboard tijd verliest na uitzetten, is dat moederboard
> in mijn opinie _wel_ duidelijk stuk.
>
> een zeurderig moederboard is wat je niet wil hebben. Als er garantie
> op zit, gewoon aanmelden als stuk. Ik meen te weten dat de
> service afdeling van de diverse computershops niet meer is wat het
> geweest is, maar je moet gewoon op je strepen staan. Omruilen de hap.

Heb inderdaad niet de indruk dat er een overmaat aan kennis is

> desnoods zorg je ervoor dat het board wel duidelijk stuk is.
> b.v. Als het board een onboard seriele poort heeft kun je
> er een rotte terminal aan hangen, waarna je seriele poort niet
> meer werkt. etc. spanning zetten op een poort die je niet
> gebruikt.

Computer staat nog in de winkel, maar zou hem niet verder kapot gemaakt
hebben: "gewoon" stuk is al stuk genoeg. Dank je voor jouw antwoord. Had
in oorspronkelijk bijgevoegde brief de klok bij de probleemomschrijving
vermeld en ze mogen dit repareren.

-W-
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl