[linux] Re: Mogelijk verband tussen bios-flash en batterij-spanning?

Do Aug 23 22:23:59 CEST 2007

On Wed, Aug 22, 2007 at 11:34:50PM +0200, Rob Sterenborg wrote:
> Opstarten doet ie kennelijk ook wel.. Maar dat 'ie het *goed* doet kan
> ik niet zeggen. Anyway, we zijn dezelfde mening toegedaan wbt de
> batterij.

als je BIOS anders is dan die bij je machine hoort, dan heb je heel veel
geluk als er ook maar iets werkt. meestal is de plank dood, rijp voor de
schroot.

> (Alleen kan ik het nog steeds niet vatten dat dat batterijtje zomaar
> leeg zou lopen als ik 'm even vast pak. De weerstand van een mens is
> normaal gesproken vrij hoog en de spanning van zo'n batterijtje vrij

vette meuk op je vingers. Die dingen lopen zo leeg. Normaal doen ze bv
10 jaar hun best, vingers er op en hij is zo leeg.

--
http://www.linux-it.nl