[linux] Re: picasa

Za Aug 25 22:21:43 CEST 2007

On Sat, Aug 25, 2007 at 09:57:39PM +0200, Julien Michielsen wrote:
> Het is ook niet picasa dat de requests doet, want de installatie is nog
> steeds op  99 % (installing software - Finishing), en in mijn messages:
> Aug 25 21:45:05 michkloo dhclient: bound to 192.168.2.102 -- renewal in
> 1409 seconds.

wat ik wil zeggen is dat je alleen de messages moet geven die betrekking
hebben op het probleem.

Je gaat immers ook niet het oliepeil ontroleren en zeggen dat die goed
is, als je problemen hebt met het doortrekken van de wc....

en picasa: gewoon door de knie schieten en nog eens proberen. en anders
een bugreport ofzo. of met strace kijken waar het hangt etc etc.

--
http://www.linux-it.nl