[linux] Re: picasa

Za Aug 25 22:59:06 CEST 2007

> wat ik wil zeggen is dat je alleen de messages moet geven die betrekking
> hebben op het probleem.

Heb nog even nagekeken wat ik eschreven heb:

Na de download van de rpm startte het installatieprogramma automatisch. En
dat was zo ongeveer om 19u15. Het is nu 21u10, en het installatieprogramma
zit nog steeds op 99% (al meer dan een uur). Uit mijn log/messages:

Dit gat toch alleen over de installatie, niet?

> Je gaat immers ook niet het oliepeil ontroleren en zeggen dat die goed
> is, als je problemen hebt met het doortrekken van de wc....
>
> en picasa: gewoon door de knie schieten en nog eens proberen. en anders
> een bugreport ofzo. of met strace kijken waar het hangt etc etc.

Schreef ik niet dat er DHCPREQUEST en DHCPACK in de messages stond? Boel
is nu werkend, en ga me daar niet verder mee vermoeien.
Maar wilde toch even antwoorden dat ik het oliepeil niet met het doortrek-
koord wilde oplossen.

-W-
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl