[linux] Re: linux als on board entertainment service

Ma Aug 27 14:38:45 CEST 2007

On Mon, Aug 27, 2007 at 02:28:47PM +0200, Martijn van Oosterhout wrote:
> enz... een halve scherm vol, voordat je eruit werd gegooid. Het is
> duidelijk dat ze al langer een van de Linux/Unix achtigen (de tekst
> leek op een Linux shutdown, maar zeker weten doe ik het niet)
> gebruiken, dit is maar de volgende step.

Klopt. Op sommige plaatsen wordt linux als backend/server gebruikt en als
client windows. Op de MD11 van KLM gebruiken ze windows 3.1x als
'server' voor de business class; token ring ook, tape-players. Niet echt
schokkend materiaal.

--
http://www.linux-it.nl