[linux] Re: linux als on board entertainment service

Erik Dooper edooper op gmail.com
Wo Aug 29 18:27:13 CEST 2007

On Mon, 2007-08-27 at 14:38 +0200, Roeland Th. Jansen wrote:

> Klopt. Op sommige plaatsen wordt linux als backend/server gebruikt en als
> client windows. Op de MD11 van KLM gebruiken ze windows 3.1x als
> 'server' voor de business class; token ring ook, tape-players. Niet echt
> schokkend materiaal.

Dit plaatje heb ik eerder dit jaar geschoten in een vlucht naar de VS in
een Northwest Airbus 330. Het in-flight entertainment system van
Panasonic is Linux based, ook de clients.

http://img126.imageshack.us/my.php?image=dscf1376cg1.jpg

Zoals jullie kunnen zien reageert de NFS server niet waardoor de
client / niet kan mounten...

Erik