[linux] Re: linux als on board entertainment service

Wo Aug 29 22:24:28 CEST 2007

On Wed, 29 Aug 2007, Erik Dooper wrote:

> Dit plaatje heb ik eerder dit jaar geschoten in een vlucht naar de VS in
> een Northwest Airbus 330. Het in-flight entertainment system van
> Panasonic is Linux based, ook de clients.
>
> http://img126.imageshack.us/my.php?image=dscf1376cg1.jpg

Niet zo moeilijk om te maken lijkt me. Mijn in-house system is een linux
bak met MythTV en een DVB kaart om op te nemen. En een MVP kastje die
vanaf die server boot en alle AV data krijgt.

Dat aankleden en van een $$$ prijskaart voorzien is geen rocket science.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 	(Thanks JFK, for this quote of George Bernard Shaw.)