[linux] Re: sox / play met mp3

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Vr Dec 7 21:37:47 CET 2007

Roeland Th. Jansen wrote:

> open de opensuse website staat een enorme lange lijst met repositories
> die je kunt toevoegen en uit mijn hoofd zit pm er ook bij. een keer je
> sources refreshen en dan zoeken maar.

maar zo simpel is het toch allemaal niet. Ik bedoel: na de suggestie van
Peter googlede ik op "suse guru" en vond zo een rpm voor sox die mp3
aankon.
Voor de volgende installatie (van een andere machine) dacht ik dus die
guru toe te voegen aan de "software repositories" onder yast2. Maar met
geen mogelijkheid kreeg ik die daarin. De ene foutmelding na de andere.
Packman lukte wel, maar de sox die daaruit kwam kon weer geen mp3 aan.

Ik weet wel, ik kan die rpm wel weer ophalen, maar wat ik graag zou
willen is een stabiele automatische manier om te installeren wat ik
hebben wil. Niet een bloknootje waar ik moet bijhouden waar ik elk
pakket vandaan moet halen.

--
Wybo